Biedronka

Pobierz aplikację i oszczędzaj!

biedronka home

Twój sklep

Wybierz swój sklep
i sprawdź aktualną ofertę

Twoje ostatnie lokalizacje:

    Centrum prasowe

    23.05.2019

    Włoska rewolucja! Od dziś Italia przenosi się do Biedronki

    Lato coraz bliżej. Jego przedsmak, dzięki najnowszej ofercie Biedronki, możemy poczuć już dziś. Sieć zaprasza nas bowiem na wyprawę do słonecznej Italii – nie musimy rezerwować biletu lotniczego ani miejsca w hotelu. Wystarczy pójść do najbliższej Biedronki, by poczuć w 100% autentycznie włoskie smaki. W najnowszej ofercie sieci są zarówno te powszechnie znane produkty, jak i wyjątkowe nowości – w sumie ok. 60 specjałów z gorącej Italii. Oferta weszła na półki sklepów sieci 23 maja br.

    Włoską kuchnię wyróżnia prostota, co oznacza, że mając zaledwie kilka składników jesteśmy w stanie wyczarować danie, które zachwyci domowników. Kluczem do sukcesu jest wysoka jakość produktów – to właśnie na nią postawiła Biedronka.

    - GustoBello to linia wyśmienitych specjałów prosto z Italii, przy tworzeniu której współpracowaliśmy wyłącznie z producentami z Włoch. Dzięki temu mieliśmy pewność, że będą się na nią składać w 100% autentycznie włoskie smaki. W Biedronce mamy wszystko, co niezbędne, by przygotować ucztę we włoskim stylu: szeroki wybór kolorowych makaronów, idealne do sałatek sery, pyszne wędliny, aromatyczne oliwy, a nawet mniej znane Polakom włoskie piwa – mówi Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

    W ofercie „100% autentycznie włoskie”, prezentującej linię GustoBello, znajdują się znakomite sery, np. buratta (4,99 zł/opak.), scamorza wędzona (5,99 zł/150 g) czy mascarpone z gorgonzolą (7,99 zł/200 g). Włoska kuchnia nie może się obyć bez makaronu – w Biedronce znajdziemy więc szeroki jego wybór, np. kolorowy farfalle (5,99 zł/opak.), wyprodukowany w Kampanii conchiglioni (5,99 zł/opak.) czy pochodzący z Apulii foglie (4,99 zł/opak.).

    Biedronka nie zapomniała o słynnych włoskich wędlinach, jak prosciutto cotto (5,99 zł/100g) i mortadella bologna (5,99 zł/100g), pastach (bruschetta 4,99 zł/słoik) oraz pesto (4,99 zł/słoik) w różnych smakach. Na łasuchów czekają gotowe włoskie desery (np. tiramisu, fragola, trio  6,49 zł/opak.) czy wyborne ciasteczka ameretti (4,99 zł/opak.), a do nich kawa – koniecznie włoska, aromatyczna mielona cafe italiano (9,99 zł/opak.).

    W sklepach sieci dostępne są także inne włoskie specjały, m.in. aromatyzowane oliwy Monini, makarony i sosy Barilla, pesto  i tortellini  Rana, piwo Birra Moretti czy kawa Lavazza. Biedronka zachęca również do spróbowania słodkich sycylijskich pomidorków (2,99 zł/opak.250g) oraz soczystych jabłek, np. w odmianach modi lub kanzi (5,99 zł/kg).

    Kampania „W 100% autentycznie włoskie” powstała we współpracy z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, włoską instytucją rządową, której zadaniem jest promocja włoskich produktów  na świecie.

    Oferta obowiązuje od 23 do 29 maja  br. lub do wyczerpania zapasów. Więcej szczegółów na stronie www.biedronka.pl

    BIURO PRASOWE
    Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com

    Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

    Powrót do aktualności